2013-04-26

Äntligen fredag! Varit uppe sen tidigt imorse. Magnus går ju alltid till jobbet någon gång innan nio, 
och nu för tiden har jag så svårt att somna om, antar att det är hormonerna. Varit ute i trädgården och fixat
och donat, vi ska ju äntligen få ordning nu till sommaren. Det ska bla dreneras, läggas sten, panelen ska bytas, huset ska målas, vi ska bygga ut (så lillen får plats också) och sist men inte minst, en stor altan på
framsidan! Så det blir många härliga sommarkvällar här ute på landet i sommar vill jag lova. Känns
så skönt att vi äntligen ska komma igång och får ordning här hemma, kommer bli så fint när allting är färdigt!
Påtal om något helt annat så bokade jag och Olivia en sista minuten till Kreta igår. Känns inte som att
våren riktigt är påväg hit och vi båda känner att vi behöver komma iväg. Jag till värmen och hon för att slippa vara i Sverige, haha! Hon kommer nämligen hem från Karibien en vecka innan vi åker, och kan ju förstå att det
är surt att komma hem till kalla Sverige efter ett helt halvår i värmen. Så den 9 maj bär det av emot
varmare breddgrader, grekisk mat och min underbara släkt och familj nere på Kreta, lovely. 
Kommer ju sakna min älskling som får vara kvar hemma och knega ett par veckor till, tills vi åker igen i början
av Juni. Så för min del blir det ca 3 veckor hemma innan vi reser igen, så härligt.
Tror detta kommer bli en grymt bra sommar, hösten blir ännu bättre, för då kommer vårt lilla knyte till världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: