2013-05-08

Har suttit och räknat symtom om det blir flicka eller pojke. Fick 11 symtom på kille och 9 på tjej.
Så vi får väl se om det blir en liten kille. Själv tror jag inte riktigt på det här med symtom och vilka
som visar vad, personligen tror jag att det är en liten tjej i magen, det säger min magkänsla iallafall.
Den kan ju självklart också ha fel, man kan nog aldrig vara säker, det blir en spännande överraskning
helt enkelt! Annars idag så har jag sprungit runt på stan, växlat pengar, letat klänning tills jag tillslut 
hittade en bekväm och fin långklänning som jag kan åka i imorgon. Till sist så åt jag sushi i min 
ensamhet, haha. När crawings,hormoner och sug efter saker tagit över så finns det ingen hejd på mig!
Åkte hem samtidigt som jag hade Cajsa i luren, vi pratade om allt mellan himmel och jord och hon fick
lugna min resnoja lite. Känns ju sådär att vara ifrån Magnus i en vecka, kommer ju längta efter honom 
som bara den! Men en vecka går fort och sen ses vi igen! Har ju trots allt en del av honom med mig, 
vår lilla bebis som ligger i magen. Nä nu ska jag försöka få ordning på resväskan och sedan ska vi åka
och köpa glass och mysa ner oss i soffan hela kvällen. Planet går klockan sju imorgon, så det blir till 
att lägga sig hyfsat tidigt inatt. Tror inte det blir något boggande där nere, så vi hörs om en vecka igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: