2013-05-22

Idag är ögonen hängiga som aldrig förr, känns inte som jag sovit en blund inatt.
Ni som varit eller är gravida vet också att det är lite tufft att somna när det är full rulle på bebisen i
magen dessutom. Så fort det kändes som att jag skulle somna så sparkade den lilla parveln i magen
till. Men ska inte klaga på att den har cirkus där inne, ett barn som rör på sig mycket sägs vara ett
friskt barn, vilket är en trygghet att veta varenda gång han/hon sparkar. Var uppe runt elva imorse,
trött och grinig. Men fick vakna bredvid min älskling vilket inte är allt för vanligt på en vardag, bara
det gör en lite gladare. Gått lite ärenden och har varit på jobbet sen halv tre och fick äntligen träffa
min goa Camilla igen efter semestern, känns skönt att få prata om allt mellan himmel och jord med
min fantastiska kollega, tänk vad trist jobbet hade varit utan henne och alla andra goa människor!
Tror aldrig jag hade fixat att ha ett "osocialt" jobb, så som kontor eller liknande, jag måste få låta
munnen gå i ett, annars blir jag frusterad och uttråkad, haha. Men nu ska jag ta mig en kopp te här
i sommarrusket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: