Barnvagnen!

Kom på att jag säkert nämt att jag köpt, eller snarare beställt en barnvagn, men inte visat hur den ser ut!
Magnus är ju expert på att googla och läsa sig till saker och hittade en jätte bra vagn till ett fantastiskt bra
pris dessutom. Det är ju dyrt att köpa allt nytt som behövs till den lille, så kan man hitta något bra till ett
grymt pris så är det lika bra att köra på det tycker jag! Vi beställde en duovagn från Anna of Scandinavia
som märket heter. Denna duovagnen har dessutom blivit vald till budgetvinnare i ett barnvagnstest utfört
av Amelia - Vänta barn. Bara det är ju en trygghet för oss som nyblivna föräldrar, att veta att det man köper
är bra och kommer hålla den tiden som barnet behöver vagnen!
 
 
 
 Man får med två delar till vagnen, så när bebisen väl blir större så är det bara till att byta del på vagnen!
Däremot är det lite längre leveranstid på vagnen då den tillverkas och skickas ifrån Köpenhamn, så
det kan ta upp till 12 veckor innan man får vagnen. Men sålänge man är ute i god tid så funkar ju det!
För min del så började det klia i fingrarna redan i vecka 14 och kan tänka mig att det är så för de flesta
som väntar sitt första barn, man vill köpa allt och lite till, gärna på samma gång dessutom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: