2013-05-24

Godmorgon! Eller ja, det var godmorgon runt halv åtta för mig imorse, men var mindre sugen på att blogga då.
Var helt slut när jag skulle upp imorse, vet inte om det är en blandning av pollen och graviditet eller hur det
ligger till. Känns inte som att graviditeten gjort mig så trött de senaste veckorna, inte på morgnarna i alla fall.
Men förhoppningsvis lägger sig allergin snart så man slipper den skiten. Är i vilket fall som helst på jobbet och
jobbar själv tills jag slutar vid halv fyra. Skönt att sluta i vanlig tid idag, så man hinner med lite innan det är
dags för sängen. Helgen består av jobb, jobb och jobb, får tänka på pengarna och att det är dubbelt upp,
annars hade det inte gjort mig ett dugg att vara hemma och mysa med min älskling och pilla hemma.
Men vi får njuta av varandras sällskap när vi förhoppningsvis åker iväg till Kreta i början av Juni!
Nu ska jag fortsätta att packa upp varor och snart käka lite lunch, sjukt vad snabbt jag blir hungrig nowadays!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: