Vecka 26

 
Såhär ser det ut inne i magen nu i vecka 26.
För mig är det helt ofattbart att min lille bebis blivit såhär stor, jag undrar hur du får plats där inne pyret?
Min mage som inte är så stor dessutom, i alla fall tycker inte folk omkring att jag är speciellt stor för att vara
så långt gången som jag är. Men det är så häftigt för nu känner jag verkligen bebisen hela tiden när den är
vaken där inne i min mage, det är nämligen full rulle där inne nu under både dagar och största delen av nätterna. Den har ju fått sina egna lilla dygnsrytm nu, vilket inte helt stämmer överens
med min, men vad gör det om hundra år när du väl kommer ut och jag får hålla dig för första gången.
Gud blir nästan lite tårögd, längtar så efter dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: