Skötväskor och annat tillbehör

 
 
Hittat en skötväska jag faktiskt tycker är helt okej snygg att gå runt med på barnvagnen.
Självklart handlar det mest om hur praktiskt den är, men man vill ju inte heller gå runt med världens
fulaste väska, det är ju trots allt lite som en handväska man ständigt måste ha med sig överallt.
Hittade ju självklart en Marc By Marc Jacobs skötväska på Tara som jag kärade ner mig i. Däremot vet
jag inte hur värt det är att köpa en skötväska för 3299:-, klart att den är praktisk och att man kan använda
den som en slags resväska när bebisen blir större, men vem vet, den kanske hamnar på vinden ändå och
då känns 3000:- som rätt bortkastade pengar. Men vi får väl se hur det blir, allt är en enda djungel för mig
just nu, vet knappt vart jag ska börja i allt shoppande när det kommer till bebisprylar och liknande, hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: