2013-05-21

Har fixat och donat sen jag gick upp idag runt tio tiden, härligt att vara ledig idag.

Vid tolv tiden träffade jag pappa inne i Kungsbacka för att äta lunch, blev sushi, favorit!
Efter det begav jag mig till Willys för att handla det nödvändigaste, ekar ju rätt jäkla tomt i 
kylskåpet och för en gravid så är det inte så roligt alla gånger. Åkte raka vägen hem och 
satte på en tvätt, började dammsuga,moppa golven och sist men inte minst målade jag klart
väggen i köket. Så om jag får säga det själv så har jag varit hurtig för dagen minsann. 
Lovade ju igår att jag skulle berätta lite om resan och lägga upp bilder, så here we go!
 
Jag och min lilla tjockis mage!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: